قوانین و مقررات ارسال تیکت در پشتیبانی

(16 )

کاربرگرامی : لطفا قبل از ارسال تیکت نکات زیر را با دقت مطالعه بفرمایید . این نکات به جهت رسیدگی سریعتر به سوالات شما میباشد .

  1. از ارسال تیکت در سایت اصلی قالبها یا افزونه ها ( سایت انگلیسی ) خودداری بفرمایید در صورتیکه مشکلی با قالب یا افزونه دارید فقط در پشتیبانی پی سی تمپلیت تیکت ارسال بفرمایید .
  2. ارسال تیکت دارای الویت میباشد لطفا در زمان انتخاب الویت از قرار دادن الویت پاسخدهی بروی اورژانسی برای هر موضوعی خودداری بفرمایید و تنها مواردی که مرتبط با مشکلات بالا امدن سایت است بروی این الویت قرار دهید
  3. ارسال تیکت بدون درج عنوان و توضیح کافی و شفاف بدون پاسخ بسته میشود در ارسال تیکت از عناوین مناسب و توضیحات کافی استفاده بفرمایید .
  4. بخش پشتیبانی روزانه بین 200 الی 300 تیکت دریافتی دارد و رسیدگی به تک تک تیکتها نیازمند زمان است لطفا پس از ارسال تیکت منتظر پاسخ تیم پشتیبانی باشید و از ارسال چند تیکت پشت هم ، اعلام در بخش گفتگوی آنلاین سایت ، تماس با دفتر اجتناب بفرمایید تا در روند رسیدگی به تیکتها خللی ایجاد نگردد و پاسخدهی در سریعترین زمان ممکن انجام گردد .
  5. تیکتهای شما عزیزان توسط تیم پشتیبانی پی سی تمپلیت پاسخدهی میشود ، این تیم اجازه گفتگوی تلفنی ، اعلام شماره تماس شخصی و پشتیبانی جداگانه را ندارند و تنها وظیفه پاسخدهی در همان تیکت را خواهند داشت .
  6. در صورتیکه عضو ربات تلگرام سایت باشید میتوانید از پاسخ پشتیبانی در تلرگام خود مطلع شوید و همزمان برای شما ایمیل نیز ارسال میگردد
  7. در صورتیکه مشکل مطرح شده شما رفع شد لطفا تیکت را ببندید و برای سوالات جدید خود حتما تیکت جدید باز بفرمایید ارسال مجدد در تیکت قبلی بدون پاسخ باقی میماند و رسیدگی نمیگردد
  8. بخش پشتیبانی برای رفع مشکلات قالبهای وب سایت پی سی تمپلیت برای کاربران این سایت میباشد در صورتیکه از وب سایتهای دیگر قالب دانلود یا خریداری کرده اید در این وب سایت ارسال تیکت نفرمایید
  9. پشتیبانی رایگان پی سی تمپلیت شامل تمامی محصولات خریداری شده از پی سی تمپلیت به مدت یک سال پس از خرید میباشد این پشتیبانی شامل مشکلاتی که کاربران طی این زمان برای قالبها ایجاد میکنند نمیباشد و تنها شامل مشکلاتی است که در قالب وجود دارد .
  10. پشتیبانی تیکتها به صورت 24 ساعته انجام میشود لطفا با شکیبایی خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید
  11. در صورتیکه هر گونه نظری یا انتقادی نسب به سایت یا پشتیبانی داشته باشید ، میتوانید در بخش انتقادات و پیشنهادات مطرح تا در سریعترین زمان بررسی شود . هدف ما رضایت کامل تمامی کاربران سایت میباشد و امیدواریم همراه با ما باشید
  12. سوالات مرتبط با ویرایش قسمتهای مختلف قالب نیازمند ارسال دسترسی جوملا و یا وردپرس و ادرس سایت میباشد اگر سایت شما در لوکال میباشد پس از انتقال به هاست و امکان بررسی پشتیبانی اعلام بفرماید بررسی شود
  13. تهیه بک آپ و پشتیبان از اطلاعات سایت جزو وظایف مشتریان قبل از ارسال تیکت میباشد ، حتما قبل از باز کردن و مطرح کردن سوالی از اطلاعات روی سایت خود بک آپ تهیه بفرمایید .
  14. سوالات مرتبط با بالا نیامدن سایت ، نصب نشدن ، نمایش خطا در سایت نیازمند ارسال دسترسی هاست و مسیر اتصال به هاست میباشد در صورتیکه قصد ندارید این موارد را وارد نمایید لطفا تیکت ارسال نفرمایید
  15. در صورتیکه مسئله شما نیاز به ارسال دسترسی جوملا و یا وردپرس و هاست ندارد میتوانید در کادر های مربوطه خط تیره بکشید
  16. در صورتیکه مبلغی جهت پشتیبانی تجاری واریز نمایید و پشتیبانی سایت وارد مدیریت سایت شما شوند و تیکت شما پاسخدهی شود امکان عودت هزینه واریزی را نداریم ، حتی در صورتیکه مشکل توسط کاربر ( مدیر سایت ) رفع شده باشد ، لطفا قبل از واریز هر گونه وجهی و ارسال درخواست پشتیبانی تجاری از عدم رفع مشکل توسط خودتان مطمئن باشید .
  17. پشتیبانی وظیفه رفع مشکلات قالب ها را دارد ، برای آموزش کار با جوملا و یا وردپرس ، افزونه ها ، قالب ها در انجمنهای جوملا و یا وردپرس سوالات خود را مطرح بفرمایید Joomlaforum.ir و یا برای یادگیری جوملا و یا وردپرس از فیلمهای آموزشی آقای طالبی استفاده بفرمایید Alefyar.com .
  18. در صورتیکه مسئله شما حل شد لطفا از ارسال پیام های تشکر خودداری بفرمایید و تنها تیکت مربوطه را ببندید
  19. سفارشی سازی ، تغییر در کدهای پیش فرض برای ایجاد طرح دلخواه شما با هزینه امکان پذیر است .
  20. بررسی علت اجرا نشدن ، نصب نشدن ، تغییر ظاهری افزونه ها و یا خطای افزونه هایی که جدا نصب شده بروی قالب با هزینه قابل انجام میباشد.
  21. در زمان ارسال تیکت ، انتخاب عنوان مناسب ، توضیح کامل و شفاف و ارسال اسکرین شات و لینک مسیری که مسئله دارید در بررسی سریعتر و حل و فصل مسئله کمک شایانی خواهد کرد.
  22. پشتیبانی رایگان قالب ها شامل :
    1. بهم ریخته بودن قالب پس از نصب
    2. عدم اجرا پس از نصب
    3. نمایش صفحه سفید
    4. عدم نمایش صحیح در موبایل و مرورگرها
    5. نمایش خطا در صفحات
    6. عدم تغییر تنظیمات
    7. عدم بروزرسانی جوملا و یا وردپرس
    8. و تمام مواردی که پس از نصب قالب مشاهده میفرمایید بدون دستکاری
  23. مواردی که شامل پشتیبانی رایگان قالبها نمیباشد شامل :
    1. عدم سازگار بودن هاست و سروری که قالب را بروی آن نصب کرده باشید
    2. تغییراتی که کاربران ایجاد میکنند و باعث عدم اجرای قالب یا افزونه میشود
    3. بهم ریختگی هایی که با تغییرات کاربران ایجاد شده است
    4. و تمام مواردی که شامل تغییرات کاربر بروی قالب یا افزونه میباشد
    5. ( بررسی مشکلاتی که توسط کاربر ایجاد میشود با هزینه قابل بررسی و عیب یابی میباشد )
  24. نصب رایگان قالب های تجاری سایت تنها به صورت بسته نصبی توسط پشتیبانی انجام میشود این نصب یک مرتبه رایگان میباشد و مراتب بعدی با هزینه 45 هزار تومان برای هر مرتبه امکان پذیر است .
  25. نصب قالبهای رایگان سایت به صورت بسته نصبی توسط پشتیبانی با هزینه 45 هزار تومان قابل انجام میباشد .
  26. نصب افزونه ها توسط پشتیبانی مرتبه نخست رایگان میباشد .
با سپاس از شکیبایی شما
تیم پشتیبانی

نظرات (9)

  1. shahram

سلام قالب فروشگاهی از شما خریداری کردم که میخواهم با دامنه vitakids.ir روی هاستی که دارم نصب بفرمایید

  پیوست ها
 
  1. آرین مرادی

سلام خسته نباشد. من مخام تبلیغاتی در صفحه های مختلف گوگل داشته باشم چکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  پیوست ها
 
  1. حس خوب

ببخشید اشتباهی اینجا فرستادم.

  پیوست ها
 
  1. حس خوب

با سلام. هم اکنون یک ایمیل دو فوریتی از وردپرس اومد که یک مشکل مهلک در قالب پیش امده. براتون اسکرین شات گرفتم میفرستم. گفتم ابتدا با شما هماهنگ کنم.

  پیوست ها
 
  1. AmirHossein

سلام من میخواستم یک سایت مثل رادیو جوان که واسه پخش موزیک بسازم مثلا هفته یک دو تا سه بار سه تا موزیک بزارم از چه قالبی استفاده کنم بهتره و از چه هاستی ممنون میشم توضیح بدین فقط اینکه من نمیخوام داخل سایتم یکسره موزیک بزارم فقط هفته ای 3بار 3تا...

سلام من میخواستم یک سایت مثل رادیو جوان که واسه پخش موزیک بسازم مثلا هفته یک دو تا سه بار سه تا موزیک بزارم از چه قالبی استفاده کنم بهتره و از چه هاستی ممنون میشم توضیح بدین فقط اینکه من نمیخوام داخل سایتم یکسره موزیک بزارم فقط هفته ای 3بار 3تا موزیک.

ادامه مطلب
  پیوست ها
 
  1. majid

سلام من میخام تیکت بزنم میگه تیکت باز دارینُ از کجا تیکت بازو ببندم

  پیوست ها
 
  1. صائمیان    majid

درود بر شما

تیکت خود را باز بفرمایید در جزئیات تیکت گزینه وضعیت تیکت رابروی بسته قرار دهید

با تشکر

  پیوست ها
 
  1. احمد خنیفر

سلام ... بنظرم خیلی از مشکلات معروف در جوملا که تیم پشتیبانی زحمت پاسخگویی آنرا می کشد تکراری است یعنی یک پاسخگو ممکن است در روز 30 مرتبه به 30 نفر یک پاسخ مشابه را بدهد بنابر این اگر این آموزش و راهنمایی شما بصورت وبلاگ منتشر شود و البته به...

سلام ... بنظرم خیلی از مشکلات معروف در جوملا که تیم پشتیبانی زحمت پاسخگویی آنرا می کشد تکراری است یعنی یک پاسخگو ممکن است در روز 30 مرتبه به 30 نفر یک پاسخ مشابه را بدهد بنابر این اگر این آموزش و راهنمایی شما بصورت وبلاگ منتشر شود و البته به مشتریان خودتان دسترسی بدهید بسیار جالب خواهد شد / و مطمنن هستم از فشار پاسگویی به شما کاسته خواهد شد .

ادامه مطلب
  پیوست ها
 
  1. صائمیان    احمد خنیفر

درود بر شما

سپاس از نظر مفید شما انشالله در آینده این موضوع بروی سایت قرار خواهد گرفت .

موفق باشید

  پیوست ها
 
برای این محصول نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال نظر به عنوان مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
هر روز هفته 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
  • ایمیل
  • info@p30template.com

تماس با ما

02144140767

بلوار فردوس غرب ، خیابان بهار شمالی ، خیابان منوچهری غربی ، خیابان نگین ، پلاک 7 ، واحد 2

logo-samandehi

وب سایتهای مرتبط